Neredeydiniz?

Resim
Düne kadar küçücük bir kız çocuğuydum, aklında kurduğu lunaparkta eğlenen, Bugün kocamanım, büyüdüm. Salıncaklarım yıkıldı, kağıttan kayıklarım battı, oyuncaklarım kırıldı. Öldüm diyecektim az kalsın, Ölmedim... Öyle mağrur ölmedim ki, Meydan okurcasına putlara, Dalga geçer gibi Baybars'la. Öyle hırçın ölmedim ki, Başkaldırır gibi gönlümün Fransa'sındaki ihtilale, yıkar gibi aklımın Berlin Duvarı'nı, Bazen de öyle bir ölmedim ki, Köşebaşında oturan bir dilenci gibi kimsesiz, Durgun bir su gibi sessiz, Müebbet yemiş gibi çaresiz... Sahi siz o zaman neredeydiniz? Ben ölmezken diyorum, Neredeydiniz? Bendeniz Geç Yaşta Büyümenin Zorluğunu Bilenler Derneği Arabuluculuk Komisyon Başkanı Not: Görsel, kendi manipülasyonumdur. Laf eden veya araklayanın uyarı babında elini kırıyoruz (kıps)

Çok Konuştum, Faydasını Görmedim


Hislerinin değişkenliğinden yakınan insanları çok yakından tanırım.
Yeşillikleri bozkır olur muhtelif zamanlarda...
Dışın içi, için dışı yaktığı zamanlarda kaybederler mantıklarını.
Saadetlerini yalanlar üzerine kurarlar,
Hissetmedikleri kelimeleri bir avazda sarfederken,
Detaycı, şüpheci, mutsuz ve umutsuzdurlar.

Anne babalarından göremedikleri sevgiyi gözlerinde ararlar.
Buldukları mutlulukta izlerler kendilerini,
Öncelikleri kendi olacak kadar kibirli
Kibirlerinin altında çocuk,
Çocukluğunun altında kırgınlardır aslında.

Anlamıyorsun sanırlar,
Anlarsın..

Kızacaksın sanırlar,
Üzülürsün...

Yüzüne vuracaksın sanırlar,
Susarsın...

Bendeniz Suskunluğu Tercih Edenler Derneği Sekreteri

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neredeydiniz?

Yaşamanın Önsözü

3.Sayfa Haberleri