Neredeydiniz?

Resim
Düne kadar küçücük bir kız çocuğuydum, aklında kurduğu lunaparkta eğlenen, Bugün kocamanım, büyüdüm. Salıncaklarım yıkıldı, kağıttan kayıklarım battı, oyuncaklarım kırıldı. Öldüm diyecektim az kalsın, Ölmedim... Öyle mağrur ölmedim ki, Meydan okurcasına putlara, Dalga geçer gibi Baybars'la. Öyle hırçın ölmedim ki, Başkaldırır gibi gönlümün Fransa'sındaki ihtilale, yıkar gibi aklımın Berlin Duvarı'nı, Bazen de öyle bir ölmedim ki, Köşebaşında oturan bir dilenci gibi kimsesiz, Durgun bir su gibi sessiz, Müebbet yemiş gibi çaresiz... Sahi siz o zaman neredeydiniz? Ben ölmezken diyorum, Neredeydiniz? Bendeniz Geç Yaşta Büyümenin Zorluğunu Bilenler Derneği Arabuluculuk Komisyon Başkanı Not: Görsel, kendi manipülasyonumdur. Laf eden veya araklayanın uyarı babında elini kırıyoruz (kıps)

Birisin Değil Mi?

Yalanlardan uzak olmayı becerebildiğin kadar insansın değil mi !
Gözlerinin görebildiği kadar
Söyleyebileceğin herşeyi söylediğin kadar....

Kalbinin yettiğince aşıksın değil mi?
İçinin el verdiğince
Sevmek eylemini gercekleştirebildiğini sandıkça...

Yanlızsın değil mi?
Bir şarkıya tek başına eşlik ettiğini fark ettiğinde
Telefonun yanlızca bir operatör tarafından arandığında
Elektrik süpergesine laf yetiştirmeye başladığını anlayınca...

Birisin değil mi?
Ne olursa olsun
Ne yaşarsan yaşa
Kim ne derse desin
Birisin işte...
Hissedersin yalnızca....

Bendeniz Biri Olduğunu Hissedenler Derneği Genel Başkanı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neredeydiniz?

Yaşamanın Önsözü

3.Sayfa Haberleri