26 Haziran 2016 Pazar

Gözü Yaşlılar Derneği

Yıllar önce başlayan bir saklambaç oyununda gizli bir coğrafyanın, en kuytu ve ıssız yerine saklanmışım da çıkmayı unutmuşum, çıktığımda yıl olmuş 2080 gibi... Her şey işte anlamsız, öyle şaşırtıcı... Böyle yürüdükçe uzaklar yakınlaşır, koştukça daha çabuk varırsın ya uzaklara... Ben koştukça daha uzaklaşıyor gibi her şey. Dursam kazanamayacağım, yürüsem faydası yok... Her şey öyle faydasız, öyle durağan... Yalnız ben miyim bilemiyorum... Kazanmak için uğraştığı şeylerin hiç bir halta yaramadığını gören.... Kaybediyorum ama hala ümit ediyor, etmeye çalışıyorum... Bendeniz Gözü Yaşlılar Derneği Genel Başkanı...

1 yorum:

  1. Uzuuun aradan sonra Policik yazdığına göre sevinmeli mi (kendi adıma) üzülmeli mi (kardeşimin adına) bilemedim...
    Dernek Başkanına selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil