15 Ağustos 2013 Perşembe

Mesela

Bir şarkı mırıldanırsın mesela,
Mesela ikinci adımını hoplayarak atarsın,
Dünya barışı dersin ama dargınlar barışsın istersin aslında...
Zengin ama cimri, fakir ama eli açık olabilirsin,
Mutluyken mutsuz biriyle ağlayabilir,
Korkarken çok cesur gibi davranabilir,
Severken saklayabilirsin mesela...

Bir bardak çayı, bir kaç dakikalığına tüm insanlığa değişebilirsin mesela,
Söylenecek çok fazla şey varken susabilirsin ...
Ben memnunum olağan durumdan dersin ama bir sürü şikayet barındırırsın aslında...
Zayıf ama mutsuz, kilolu ama mutlu olabilirsin.
Hıçkırırken sigara içebilir,
Yalnızca iki takım kıyafetle bir ömür yaşayabilir,
Bilekliğini halhal olarak kullanabilirsin mesela...

Burası Dünya...
İstediğin her şeyi yapabilir ama dünyayı değiştiremezsin...

Bendeniz Dünyayı Sevenler Derneği Üyesi 



2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim. En kısa zamanda senin blogunu da inceleceğimden emin olabilirsin. Keyifli paylaşımlar...

      Sil