18 Ekim 2012 Perşembe

Saadetsiz Saadet Olmaz.

Ölebilirim bir gün herhangi bir kuytuda sebepsizce
Ya da  iş stresinde sebepli ama haybeye...
Yine de kapamıyor tüm kapılar herkesin yüzüne
Gölgem içeride, göl-gen... içeride...
Kaçamıyoruz istesekte.

Tüm gemiler iskele de beni bekler şimdi
Gitmek yalnızca bir kelime,
Gemiler ise fazlasıyla somut bir eyleme teşvik...
Gidebilirim bir gün herhangi bir iskeleden sessizce
Ya da bir basın toplantısı mikrofonuyla gürültü ama anlaşılmadan...
Bir kartvizitte tıkılı kalabilir adımın anlamı,
Ya da bir rakı sofrasında, birileri yaad ederken geçmişi hatırlanabilir ezanla kulağıma söylenen
Ama hocam bir daha söyle, sen söyle rahlen önünde cübben üstünde
Adım en çok senin mekanında anılsın.

Çok düşündüm hep düşündüm 
Ben ben olmasam kim olurdum diye
Kendimden daha iyi bir seçenek gelmedi aklıma
O zaman tekrar gelebilirim bir hoşgeldin partisiyle 
Ya da hastanın kalbi atıyor nidalarıyla...
Belki de ölmek isterim ölemem.
Gelmek isterim  gelemem...
Gitmek isterim gidemem.
Bir güvercin uçurur, özgürlüğümü sabit kılarım.

Bendeniz arada bir gelen biri...


7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. senden çok iyi şarkı sözü yazarı olur poli :)

      Sil
    2. Şarkı sözü yazabilir miyim bilemiyorum, yazabiliyorsam da yazmazdım herhalde haddim değil, ama çok pis şarkı sözü yaşarım ben =)

      Sil
  2. ''Gelmek isterim gelemem...
    Gitmek isterim gidemem.
    Bir güvercin uçurur, özgürlüğümü sabit kılarım.''
    arada bir değil sık sık gelmelisin Policik..Çok güzeldi yine..

    YanıtlaSil