4 Eylül 2012 Salı

18 Vitesli Bisiklet

Zaten yaşadığımızdan bile emin değildik,
Şimdi nereden çıktı ki bu mutlu olma arzusu...
Hani 2 tekerlekli bisiklete binerken bile üzülürsün ya 18 vitesli olmadığı için,
'Hayat zalım' diyesim var, avrupayi olandan değil kırsal olanından....
Kurt kuzuya aşık olur, kendine aşık ettikten sonra da hunharca yer...
Kurt olmak seçim, koyun olmak ise mecburiyet...
18 vitesli bisiklet ise gariplikten diyesim var, ama enteresan anlamına gelenden değil, fakirlik anlamında olanından...

İçine mavi ışıklar döşenmiş dolmuşlara biniyoruz,
Bizden önce kaç kişinin oturduğunu bilmediğimiz ofis koltuklarında oturuyor,
Marjinal bir toplum arasında marjinal miyim acaba düşüncesiyle adım atıyoruz...
Fiyakasız hayatımızı, allayıp pullayıp başkalarına satmaya çalışıyoruz...
Yalancıyız....
Yalancıları dinlerken inanmış gibi yapacak kadar yalancıyız...
Yabancıyız...
Bu dünyaya yabancıyız... Başka bir gezegenden fırlamış gibi geziyoruz...
Hiç birimiz ne olup bittiğini anlamıyoruz
Ama
O çocuk biliyor her şeyi...
Bisikleti 18 vitesli olmadığı için üzülen çocuk biliyor ne halde olduğumuzu...
Sarıl bana çocuk
Yoksul değilim belki ama çok yoksunum her şeyden
Senin gibi birine ihtiyacım var...

Bendeniz dingin  yoksunluk diye biri...

8 yorum:

  1. İşte blogcudaki Policik..Unutulmaz star bir yazı..Ben Poli kardeşimin bu yazılarının hayranıyım..Sakla bu yazını da lütfen..Bu tür yazıların harcanıyor vallahi buralarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini saklıyorum da, bakalım ne zaman nerede işe yarayacak =))))
      Bu güzel yorumun içinde saol saol saol=)

      Sil
  2. sakla samanı pardon yazılarını gelir zamanı..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günü bekliyor olmayacağım sanırım. Bunlar hiçbir halta yaramasın =)

      Sil
  3. çok beğendim gerçekten. sanki okumuyor da senden dinliyor gibi hissettim. teşekkürler anlattıkların için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim anlattıklarımla ilgilendiğin için =)

      Sil
  4. yalancı hayata bu kadar dürüstlük fazla bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir yetinmeyi öğrense de bizde sürekli uyum sağlayacacağız diye debelenmesek...
      Ama cansın katıldım sana =)

      Sil