14 Ağustos 2012 Salı

Şiddetli Şiddet Eğilimsizliği

Sayıklıyorum bazen uyandığımda
Uyanıkken sayıklıyorum
Sayıklamıyorum belkide bilincimi bilinçaltına alıyorum...
Rıfat Atkısız sevmedi beni, Rıfat Atkısız sevmedi beni, Rıf...
Sonu olmuyor, başı nerede başlıyor bilmiyorum...
Didaktik şiirlerin canı cehenneme
Fransız İhtilalinin sanata olan etkisininde...
Molotof kokteylinin, putların, keşmekeşliğin...
Sadece baktığın aynalar kalsın, 
Bir de sessizce gelme eğilimlerin...

Kandilliden duyuruyorlar her gece ve her sabah,
9.2 büyüklüğünde sarsmış aşkım bedenimi... 
Aşkımın ağırlığı bedenime fazla, bedenimin hacmi aşkımı almamakta...
Rıfat'a söyleyin
Göç etmek lazımmış başka bir bedene ve ya aşka...
Misafirperverliğin alemi yok
Bende fazla kalmam zaten parmak uçlarında...

Belki bende bilinmedik bir sebepten kaybolurum yarın sabah
Yolları yola bakan bir yolda...
İhtilalde fransız olurum,
Fransada bir sanat...

Sus sevgilim şimdi...
Kuraklık dudaklarımı kurutmakta....
Zaten Rıfat Atkısız sevmedi beni...

Bendeniz uykusuz tırı vırı...

2 yorum:

  1. şahane şahane aldımm..

    ''Göç etmek lazımmış başka bir bedene ve ya aşka...
    Misafirperverliğin alemi yok
    Bende fazla kalmam zaten parmak uçlarında..''

    YanıtlaSil