16 Ağustos 2012 Perşembe

''5 Yıl Sonra Kendinizi Nerede Görüyorsunuz?''

''5 Yıl Sonra Kendinizi Nerede Görüyorsunuz?''

Klişeleşmiş ama  reelde pekte kullanılmayan iş başvuru sorusudur bildiğiniz üzere...
   Aslında 'kafanın içinden geçen hayalleri söyle' demenin başka bir yoludur bu soru ve bence cesur bir soru değil, birşeylerin arkasına saklanmaktır...
   Cevabının da çok samimi olduğunu sanmıyorum, hoş henüz bu soruya yanıt vermişliğim yok ama tahminim yönetim kadrosunda ve ya kendini geliştirmiş bir yönetici olarak görüyorumdur....
   Ben önümü bile göremiyorum, bazen basamağı görmeyip sendeliyorum ve bu halime gülüyorum... Ne yediğimi hatırlamak bir yana, ne yiyeceğimi bile hesaplamıyorum... Mekan bilgim, zaman kavramım yok, önemde vermiyorum böyle şeylere... Benim yaşamakla ilgili planlarım yok aslında, çünkü yaşamla ilgili bir derdim yok...
Bu yüzden 5 yıl sonrayı göremiyorum ama daha basitçe ( en azından dürüstçe) hayallerim sorulsa anlatacak çok şeyim var...
  Hayaller diyorsam, evim olsun arabam olsun, beyaz atlı prensim olsun filan değil, dedim ya ilgi alanım değil. Olursa da eyvallah olmazsa da, olursa güzel olur o ayrı bir konu... Benim hayallerim daha anlık, daha çocuksu, daha hayal....
  Bu yüzden aşırı kredi kartı borçlarım, herhangi bir mağazanın karşısında akan ağız sularım ve paraya dair planlarım yok... Eşyaya hizmet etmek istemeyenlerdenim... Koltuk takımım milyarlık olsun senelerce onun borcunu ödemek için debeleneyim, belkide o sırada son nefesimi vereyim ama olsun gelenlerin ağzı açık kalsın zihniyetine karşıyım.. Lüks güzeldir ama lükstür olsa da olur olmasa da...
Bu yüzden 5 yıl sonra koltuk borcu ödüyor olmayacağım en azından...
5 yıl sonra 5 yıl sonrayı düşünüyor da olmayacağım...
5 yıl sonra, bugün verdiğim cevapla olduğum yeri kıyaslamayacağım da....
   Ben 5 yıl sonra kendimi çok huzurlu görüyorum yalnızca...
Yeterli bir cevap mı, bilemem....
Ama bence fazlasıyla yeterli...
İşe alındım mı peki?
Tabiki hayır...

Bendeniz 5 yıl sonranın hesap makinası...

 

3 yorum:

  1. Ben inşallah o kadar kalmam şu sefil dünyada diyerek kendimi toprağın altında görüyorum..Güzel bir yazıydı yine Policik..

    Mekan bilgim, zaman kavramım yok, önemde vermiyorum böyle şeylere... Benim yaşamakla ilgili planlarım yok aslında, çünkü yaşamla ilgili bir derdim yok...

    YanıtlaSil
  2. :) hayaller güzeldir bu neye susadığına bağlıdır insanın, hoş benimde saçma sapan şeylere ihtiyacım olmadı, dediğin gibi huzur ve sevgi yeterli..
    güzel bir bayram diliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, seninde bayramının dileğin gibi geçmesi dileğiyle...

      Sil