14 Temmuz 2012 Cumartesi

Domatesli, Maydanozlu... İskender Gibi Daha Çok

- Üzülme hatun, üzülme !
- Nasıl üzülmem Nejat abi be, adam büyük ekran televizyonları bile benden çok seviyor... Nasıl bir mide ağırlığına sebep oluyor bu bir bilsen, bütün dünya midene oturmuş gibi sanki... 
  Bugün bir şeyler olacak hissi vardı içimde maydanozlu, domatesli filan...Menemen gibi değil ama  iskender gibi daha çok.Yesen ağır gelecek ama nefsin körelecek, yemesen aklın kalacak... Bu sefer canım acımıyor Nejat abi, midem ağrıyor midem... Bir kussam diyorum , aslında kussam demiyorum bir sevse diyorum... Geçse midemin ağrısı diyorum, aslında geçse midemin ağrısı demiyorum  geçse canımın ağrısı diyorum... Bu nasıl bir şey Nejat abi? Yani nasıl kurtulunur bundan... Nasıl yaşanır herkes gibi... Böyle menemen gibi iskender gibi değil, insan gibi yaşamak istiyorum işte anla... 
  Şimdi sen bana umursama hiç bir şeyi diyeceksin, en klişesinden... Orada duracaksın işte bu işler böyle yürümüyor... Öyle planlı programlı aşk yaşanmıyor, yaşıyorsan o aşk olmuyor..  Pazardan yeşil biber almaya benziyor bu aşk meşk tantanası... Tartıda 3 kilosu 12 lira be abi... On iki li-ra... Güç mü yeter almaya hadi aldın diyelim ay sonu nasıl gelir düşünmez mi insan! İşte bu da öyle bir şey... Ya ay sonunu düşüneceksin, ya mideni... Bak gene geldik mideye, ağrıyor ya aklımdan çıkmıyor işte...
  Neyse nereye bağlayacağımı unuttum abi, sen topla kafanda işte ne demek istediğimi... Elden ne gelir, elini ayağını bağlayıp oturtamazsın ki gidecek adamı kalbinin tam ortasına.. Gidecekse gidecek işte... Su akacak bulacak yatağını ya da çatlağını...
- Üzülme hatun bu kadar....
- Ohooo sen hala orada mısın be Nejat abi... !

1 yorum:

  1. aslında kussam demiyorum bir sevse diyorum... Geçse midemin ağrısı diyorsun

    YanıtlaSil