20 Haziran 2012 Çarşamba

Seni Düşünüyordum

- Bende seni düşünüyordum tam üstüne aradın....
İyiyim ben merak etme, bir yanım kocaman bir kadın, bir yanım küçücük bir oyun çocuğu hala... 
Yaşlanan bedenim mi, ruhum mu işte onu bilemiyorum Diego... 
Nasıl bir muammanın arasında sıkışıp kaldık böyle biz ! ... 
Kim olduğumuzu bulamazken, kim olduklarını anlamaya çalışıyoruz masanın karşısında oturan adamların...
Yoruluyoruz Diego, 
Durduk yere yoruyoruz işte kendimizi böyle...
Şimdi söyle Diego
Sen kimsin,
Ben kimim,
Masanın karşısındaki adam kim?
İyi ki aradın Diego bende tam ne yapmamız gerektiğini düşünüyordum...

-Bendeniz Diego'nun aklına gelen ilk kişi

8 yorum:

  1. Durduk yere yoruluyoruz çünkü aptalız, ya da genellemeyim ben aptalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok genellemen yerindedir asya, genelimiz aptalız...

      Sil
  2. Bilmiyorum Pedro;
    Bilmiyorum!
    Birileri psikolojime sızmaya çalışıyordu bir zamandır...
    Sanırım başardılar sonunda!

    Dün kendimi her yanı aynalarla kaplı bir odada kumar oynarken buldum.
    İki tane kıçı kırık ikilim vardı sadece.
    Ve her şeyimi masaya sürmüştüm.
    Her şeyimi!
    Seni bile Pedro!
    Her zaman biraz salaktım ama bu!

    Aynalar Pedro aynalar!
    Elimi göstermemem imkansızdı.
    Anlıyor musun?

    Aynalar Pedro aynalar!
    Her yanım açıktaydı...
    Oyuna getirilmiştim.
    Kahpece bir kumpas!
    Bu adamlar her şeyimi alacaklardı;
    Donumu bile.
    Sonrasını tahmin bile etmek istemem!

    Yapmamalıydılar Pedro...

    Bir adamdan sahip olduğu her şeyini isteyemezsin.
    Bu doğru değil!

    Adil bir dövüşte değilsen, her şey mübahtır...
    Bende, silahımı çekip vurdum hepsini.
    Masadan sadece seni aldım ve geri kalan her şeyi bıraktım.
    Onlar adil bir oyunda kaybetmeyi göze alıp ortaya sürebileceğim şeylerdi...
    O zaman anladım Pedro;
    Şimdi daha neleri riske edebileceğimize karar verme zamanıdır.
    Bence bunu sınayalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Supersin Murat....Ortak noktamız, ayna kelimesine olan takıntımız=))

      Yalnız okurken kendimi Hannibal Lecterla konuşuyor gibi hissettim... Kuzular Claris kuzular... Susacak mı çığlıkları =)))

      Çok iyiydi emeğine sağlık... Mükemmel olmuş=)

      Sil
  3. Masanın karşısındaki adam kim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hep böyle takılmamam gereken yerlere mi takılırsın? Takılma =)

      Beni bu kadar iyi tanıyor olma, bir yazımdan ne demek istediğimi anlayacak kadar tanıma olur mu?

      Sil
  4. Bana bir rüya anlat…Yosun gözlüm..

    İçinde kız kulsesi olsun…Bekleyen ben…

    Beklenen sen ol..

    Hasretin adı sen…..http://www.duyguevi.com/
    yüreğine sağlık polim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun için çok saol serpil fakat verdiğin link kısmı pek hoşuma gitmedi bilirsin sevmem ben böyle şeyleri. Bir sefere mahsus yayınladım ama bir daha olmazsa çok süpersonic olur....

      Sil