1 Temmuz 2012 Pazar

Her Sene Yaparım

Her sene yaparım bunu... Her doğum günümde notlar alırım kendime.. Bu da benden bana not kısmı işte....


Çok acımasız geldi bu gün bana...
Büyüyorsun diyordu bu gün, yaşlanıyorsun,
Yaşınla beraber büyüyor iyi kötü her şey, diyordu...
Haklıydı ve haklılığı korkutuyordu beni...


Bu gün çok buruk geldi bana...
Bana ait değilmiş, bugün ben doğmamışım, yıllar önce bugün yaşanmamış gibi...
Bu gün birisi doğması gerekiyormuş, o benmişim gibi..


Bu gün güzeldi bir yandan...
Öğreniyorsun diyordu bana...
Yanlışla doğrunun arasındaki farkı öğreniyorsun,
Yapacaklarınla yapmaman gerekenleri ayırt edebiliyorsun, diyordu...
Ama akıllı değilsin diye not düşüyordu...
Aklın değil sana bunları yaptıran  yaşadıkların, tecrübelerin, duydukların gördüklerin diyordu...
Haklıydı akıl denilen şey beş para etmezdi....


Merhamet diyordu bana,öğren...
Sabır diyordu, öğren...
Aşk diyordu, öğren...
Can diyordu, canan diyordu
Hepsini yaşa diyordu...
Uyan hadi diye bağırıyordu...
Feryadı da, uğraşı da banaydı...
Bildiğim için ne dediyse hiç birine kızmadım...
Beni koruyan şey, dilimdeki değil, yüreğimdekiydi.
Bu yüzden bugün tüm yüreğimle söylüyorum ki
Ben bundan 10 yıl önce küçücük bir kız çocuğuydum, neyin ne olduğundan habersiz....
Bugüne bugün kocaman kız oldum, neyin ne olduğundan hala habersiz....
Ve aynı bihaberlikle söylüyorum
HAYIR DEDİĞİN HER ŞEY ÇOK HAYIR
ŞER DEDİĞİN HER ŞEY HAYIRDAN DA HAYIR....


Bendeniz doğum günü 30 haziran olan kız...


Kendimden kendime notlar....



1 yorum:

  1. Hayırlı, bereketli,huzurlu, sağlıklı nice güzel yılların olsun şu kısa dünya hayatında kardeşim..

    YanıtlaSil