18 Nisan 2012 Çarşamba

Tarafsızlık Tarafı

Sağ, baştan say...
baş parmak, işaret parmağı, orta parmak, yüzük parmağı, kuş parmak...

Sol, baştan say...
Kuş parmak, yüzük parmağı ,orta parmak,  ...

Tamam herkes burada yerinde olduğuna göre bir sigara yakıp başlayabiliriz...
Henüz ne anlatacağımı bilemiyorum sanırım önemli bir şeylerden bahsedeceğim ya da saçmalayacağım henüz karar vermedim...


               **************************************************************


-Sağcı mısın, solcu mu sen nesin?
-Bunlardan biri olmak zorunda mıyım ?
-Bunlardan biri olmalısın Marla... Hayata karşı bir duruşun olmalı...
-Seni mi kıracağım... Tarafsız tarafta olurum bende.. Beynimin içi hep çekimser olur...Tarafsızlıkta bir taraf değil mi ?... Toplansak bir eylem yapabiliriz!
-Saçmalama, bir fikrin olmalı, bir bakış açın, bir şey uğruna söyleyecek sözlerin olmalı.. Tarafın somut olmalı Marla...
-Benim somut taraflarım var zaten...Türk kahvesinin tarafını tutuyorum mesela... Az şekerli, çok telveli. Hafif acı ama yine de tatlı.. Bence Türk kahvesinden daha gerçek bir şey yok, üretiminin doğruluğunu ve güzelliğini sonuna kadar savunurum...


   Sonra çikolatalı pudingin tarafındayım çocukluğumdan beri... O sütlaç denen prinçli şey ona asla rakip olamaz ya da sonradan çıkan çileklisi, muzlusu filan muhalefet bile değiller gözümde... Çikolatalı pudingin verdiği hissi hiç biri veremez. Markette  seçim yapmam gerekse hiç düşünmeden onu götürürüm kasaya...


- Sabrımı taşırıyorsun sen, gerçekten taşırıyorsun, büyü biraz, ciddiye al beni ve şu lanet olası hayatı. Artık sorumluluk al, görev edin. Bir şeyler yap Marla, bir şeyler yap! Anlıyor musun?
Sana daha ne kadar tahammül edebilirim sabrım nereye kadar dayanır bilmiyorum!


-Puzzle yapmaya başla Diego!
-Ne puzzle'ı?
-1000'lik puzzle... Onu bitirdikten sonra gerçekten sabırlı biri olduğunu düşünüyor insan. Hem duvara filanda asarsın istersen...(Ufak bir şirinlik hali)


-Dalga geçiyorsun benimle değil mi, alay ediyorsun ?

-Evet.Bunu unutmuştum... Savunduğum şeylerden biri de bu... İnsanları fazla ciddiye alma!... Diego olsa bile... Hatta seçim yapan gerekirse sağlam tarafsız bir kitabı bir insanla değiş... İnan yapabileceğin en doğru ve en iç rahatlatıcı ticaret bu... 
Yine de bilmen gereken  seni seviyorum Diego bir kitapla takas etmeyecek kadar  ama aklını, düşüncelerini falan değil.
Ben seni seviyorum ve sen buna sesini çıkarmıyosun, karşı çıkmıyorsun ya işte onu seviyorum...
Bu yüzden seni kırmayacağım tatlım...
Tutarız bir taraf.... Hatta taraf olunacak bir şey yaparız...
İkimiz aynı tarafta oluruz... 
Dünya üstünde en az kişi sayısına sahip örgüt olarak tarihe geçeriz belki... 
Ama adına aşk demiyelim olur mu ?
Çok klişe...

-Olur...

Çift taraflı tebessüm....


Bendeniz saçma biri ....

5 yorum:

  1. tarafsızlar bile bir gün taraf olmak zorunda kalacaklar

    YanıtlaSil
  2. insan kendinden başka bir tarafta olamaz gibi geliyor, bu yüzden çikolatalı puding ve türk kahvesi taraflı gibi geldi.

    YanıtlaSil
  3. :)) güzel,hoş,serinletici,az soyut,çok mikser gibi..
    --öpüyorum--

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim=)))

      Dip not:Bu benim artı.. Katıksız ben kokar biraz yaklaşınca

      Sil
  4. hay allah .. arti nerden çıktı.. O'da benim :)) diğer yere girdiğimde sana yazmışım demek..kokunu aldım evet,çok yakınım..
    --sevgiler--

    YanıtlaSil