12 Nisan 2012 Perşembe

Sebep:Yağmur, Sonuç:Yağmur

Sek sek oynayan çocuklardık vakti zamanında.
Şimdi seke seke oynayan, tek ayak üstünde dalavere çeviren insanlar olduk.
Ne acı..
Şimdi sen, seni seviyorum desen
Bende seni derim mesela o derece yalancıyım...
Bak durdu yağmur
Grisini bıraktı geriye, rengini belli etti
Benden aşık olmaz onu anlatmaya çalışıyor tahminim.
Bizi yağmur bile istemiyor işte adam..
Ben aşık olmasına olurum da
Yağmura açıklayamam onsuz da aşık olabileceğimi.
Sen bana bakma ben her aşktan korktuğumda
Hep yağmuru suçlarım zaten...
Yağmurun canı cehenneme...

Ben sana aşık olamazsam eğer
Seninde canın cehenneme...

Bendeniz kararsız biri....


(Ya hocam böyle internet üzerinde ve ya mesajda 'çay içiyorum gel beraber içelim' gibi lüzumsuz bir sohbet yapıyorsunuz ya yeminle hayattan soğuyor, insanlardan tiksiniyorum. Gereksiz not bu kısım ) :/

5 yorum:

  1. not daha bir anlamlı gelse de yazı da güzeldi hani...

    YanıtlaSil
  2. yağmurun ne suçu var Policik..Rahmeti gazaba göndereceğine, kendini aşkın kollarına bırak artık da biz de düğünün de halis limonata içelim..

    YanıtlaSil
  3. evet..sevkedici.. bu güçlü dalgaların arasında bir görünür,bir kaybolur O .. eğer, can yeleği sağlam değilse !!!??? ...

    YanıtlaSil