22 Mart 2012 Perşembe

Sevmek Eylemine Dair

Tanımıyorsun beni...
Tanıyamayacaksında...
Zerre kadar fikrin de olmayacak benimle ilgili ama yinede sokakta görüp sevebileceğin her insan kadar seveceksin beni...
Çünkü sevmek eylemi en çok insana yakışır ve en çok ona yapışır...
Suç sayılacak herhangi bir şey yapmamış herkesi sevmeye meyilli doğmuşuz işte..
Henüz suç sayılacak bir şey yapmadım..
Bu nedenle kim olduğumun önemi yok, kim olacağımın da ama herkesi sevdiğin kadar seveceksin beni..
Belki gözlerini başka yöne çevirene dek, belki sonsuza dek ..
Ama illaki seveceksin...
Sevilecek biri olduğumdan değil, sevmeye meyilli olduğundan... 

6 yorum:

  1. evet, bazıları sevmeyi sever.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes sevilecek biri olduğuna inandığı herkesi sever. Benim düşüncem tabi=)

      Sil
  2. Evet hanımlar sevmeye meyilli mahluklar olarak seçici olmayanlar (aşkta) sevmeyi sever; seçici olanlarsa sevilecek biri olduğuna inandığı her hangi birini sever..Bu şekilde formüle ettim yazılanları..İyi de oldu..:)

    YanıtlaSil
  3. Köpeğimi çok seviyorum dedi kadın. Köpek havladı. Birbirlerine sevecen bakışlar attılar. Beni sevmesinden tiksinip gittim yanlarından.

    YanıtlaSil
  4. :) çok güzel,harikasın.. konu,bir yönüyle çok iyi deşifre olmuş...

    YanıtlaSil