4 Mart 2012 Pazar

Kalabilmek Gerçeği

Ya hep , ya hiç mi?
Yapma dostum bunun bir arası olmalı...
ya sev ya terk et değil ki bu !
Arada ara mesela bak yine arıyor diyeyim
Bazen hiç arama merak edeyim, nerede ne yapıyor diye...
Aptal olduğundan şüphe edeyim ya da şizofren...
Ama ya hep, ya hiç olmaz..
Hiç bir insan iki uç nokta arasında seçim yapmak zorunda bırakılmamalı...
Bir anda yerle bir olmamı mı istiyorsun!
İki günlük ömrümden ömür giderse yok olurum ben...
Yapma dostum...
Son sigaramızı içmeden gidersen eğer, ikimize de koyar bu...
Kalabilmek diye bir gerçek var yüzleş artık.
Ya kal, ya aptal ol yada şizofren..
Ama asla akıllı biri gibi davranma...
En azından şimdilik....



Bendeniz dudak tiryakisi
Berbat bir gece sanırım bugün ...:/   En azından ben öyle hissediyorum.


2 yorum:

  1. Çok güzel ve farklı bir tarzının olduğunu zaten söylemiştim değil mi :) tamam policik gitmem:p uyu çocum uyu, gece kuşu Zehra gibi ne sabahlıyorsun ki diceeemm buna da bir yazı döktürcen en iyisi susiim:)

    YanıtlaSil