21 Şubat 2012 Salı

SIKILIRIM BEN BAZEN

Görünüşe göre
Hayat istediklerimizi vermemekte fazla ısrarcı
Şimdi istediklerimizden vazgeçme vakti mi yoksa daha da asılmalı mı bilemiyorum.
Üzgünüm Mehmet ama
Biraz daha böyle giderse havaya iki el ateş edeceğim ve insanların çığlık atmalarına olanak sağlayacağım.
Belki de benim hep yapmak istediğimi herkese aynı anda yaptıracağım.
Saatlerin kaçı gösterdiğinin önemi olmamalı bazen
Zamanı durdurmak lazım bazen Mehmet ve
Ben bunu yaparım
bilirsin...
Şimdi bir silah bulun bana...

6 yorum:

  1. Karşılıklı mı? Mehmet araya karışınca ölüm koktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok karşılıksız yalnızca havaya ateş etmekten söz ediyorum=)

      Sil
    2. Tüh. İlginç olacaktı.

      Sil
  2. Ya poli bu nasıl asayişbertaraf:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asayişiniz itinayla yakılır yıkılır yok edilir. Berkemal degil bertaraf serpilcim.Uzerime düseni yaptıgıma inanıyorum=))

      Sil