17 Şubat 2012 Cuma

Sessiz Ol !

-Sessiz ol.
-Neden?
-Ol işte.
-Hiçbir şeyi  yapmak zorunda değilim, senin söylediklerini yapmak zorunda olduğum kadar...
-Rahatsız mısın bundan ?
-Rahatsızlık tam karşılığı değil, mutluluk diyelim..
-Boyunduruğumda olmaktan mutlu olan ilk adamsın.
-Belki de ilk adamımdır.
-Absürdsün en az benim kadar ve bu yüzden mutlusun benimle. Ne dersin?
-Biz kendi içimizde normaliz. Hatta belki de çok normaliz.
-Sessiz ol.
-Neden?
-Ol işte.
-Sebebini söyle?
- Seni izliyorum...
-İzlerken dinleyemiyor musun ?
-Televizyondan farkın olsun yalnızca izleyeyim.
-Sen gerçekten absürd bir kızsın!
- Normal olsaydım da genellemelerin içine atıp yok mu saysaydın beni ?
-İçine atıp yok saymak ne demek ya ! Çöp müsün sen?
- Değilim. Sen televizyon musun peki?
-Değilim.
- O zaman sessiz ol.
- Peki.


Bendeniz absürd kız =)

12 yorum:

  1. sen iyi ki varsın Policik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende öyle sayın gökkuşağı=)

      Sil
  2. Sessiz ol:)) seni okuyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Şu yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır işi sinirimi bozsa da (kendimi sansürlenmiş hissediyorum!) yazmak gerekliydi. Bana yeni bir "yazı" her zamanki gibi. Ve gene beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yeni bir yazı zaten murat. Eski blogumu buraya pek taşımıyorum.=)

      Sil
  4. Merhaba....
    Öncelikle ziyaretin için teşekkür ederim...Bloglardan dostları görmek mutlu ediyor beni güzel yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim. Hakeden bloglara hakkını vermek lazım=)

      Sil
  5. Sayın A. - Hani şu kitabınız hakkında biraz bilgilendirme amaçlı bir yazı yazsanız iyi olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm sayın anonimm ne diyeceğimi bilemedim. her kimseniz iyi bir konuya değindiniz. En kısa zamanda yapacağımdan emin olabilirsiniz=)

      Sil
    2. Merakla Bekliyoruz Efendim, Teşekkür Ederiz =)

      Sil
  6. hımmm abzürtlük ama hoş bir abzürtlük :D policim segiler :D abzürtlüklere devam ama sessiz ol ;))

    YanıtlaSil