24 Şubat 2012 Cuma

Olmayan Sevgilim, Sevgiler

Sevgilim,
Sen gittin ya, kuşlar göç etti bu kentten ve en içten yeminlerini ettiler bir daha dönmemek için... Dönmediler...
Sen sustun ya, körebe oynayan çocuklar kör oldular, aşksız bir dünyaya kapattılar gözlerini... Görmediler...
Sen vazgeçtin ya benden, bütün insanlık istifa etti insan olmaktan, çıkardılar yumruk kadar yüreklerini göğüslerinden.... Grevdeler...

Sevgilim,
Mutsuzluğun tanımının karşısına adını  yazdılar . El vermedi içim ama ses edemedim... 
İhanete uğrayanlar, terk edilenler, sevdiğini bir türlü söyleyemeyenler sokaklara döküldüler, eylemdeler... Gönlüm el vermedi ama önlerine geçemedim.
Yazgısına isyan edenler, her gece yediği dayağın izlerini gizlemeye çalışanlar, seçimlerini sorgulayanlar gizli gizli ağladılar şehrin arka sokaklarında...Yüreğim dayanmadı ama gözyaşlarını silemedim...

Sevgilim,
Sen ansızın öldürdün ya beni sende
Bu memlekette eski düzen hiç tutmadı.Mavi, gökyüzünü terk etti. Biraz sarı biraz kırmızı kattılar gökyüzüne..mavinin yerini tutamadı biraz hüzün yansıttı yeryüzüne. Hüznü kimse sevemedi bir türlü sebebinin sen olduğunu söyleyemedim bende...
Bir şehri yıktın gittin üstüme....
Bir açıklama yapmak için bile dönemez misin?

Olmayan sevgilim sevgiler..


İmza
Bendeniz tutuksuz yargı 

2 yorum:

  1. Aşiyan mezarlığında içmeye gitmişiz bir gece. Yanımda yazamayan bir kadın ama konuşması yarıyordu işe. Yazamadığı için mi terkedilmişti çok konuştuğundan mı anımsayamıyorum şimdi. Herkez sarhoştu bir o yolu kesen polis hariç. O da cebe indirdiği rüşvetlerle bir meyhaneye düşmenin paşindeydi. Bir mezar taşının önünde durduk. Düşen bir uşak. Toprağa çakılmış. Ailesi okursa kızmasın ama kadına kaptan gibi geldi bana bir bir boktan yolcu. Her halikarda ölümü haketmiş bir uçak dolusu adam dair bir hikaye yazdım orada. Kadın döndü. "Uçaktaysa şu an. Düşsün istedim" dedi. Bazen açıklama beklenmiyormuş anladım.

    YanıtlaSil
  2. Mutsuzluğun tanımının karşısına adını yazdılar . El vermedi içim ama ses edemedim...seçimlerini sorgulayanlar gizli gizli ağladılar şehrin arka sokaklarında.

    YanıtlaSil